Lettlest Media AS
ASOslo
6 ansatteEtablert 1927 (99 år)58.130 Utgivelse av blader og tidsskrifter
Representerer du Lettlest Media AS?
Krev profilen og få kontroll over hvordan foretaket presenteres på Enlist.
Lettlest Media AS (org.nr 911 743 299) er registrert som as i Enhetsregisteret 12. mars 1995. Foretaket driver innen utgivelse av blader og tidsskrifter og holder til i Oslo. Det er registrert 6 ansatte.
Foretaket er aktivt
Ingen avviklings- eller konkursregistrering funnet i Enhetsregisteret.
Registrert i Merverdiavgiftsregisteret
Foretaket er registrert i MVA-registeret.
Årsregnskap er tilgjengelig (2022)
Foretaket har levert årsregnskap som er tilgjengelig i Regnskapsregisteret.
Registrerte roller tilgjengelig
Foretaket har registrerte roller i Foretaksregisteret.
Aksjonærdata tilgjengelig
Foretaket er registrert i Aksjonærregisteret med aksjonærdata.
Punktene er generert automatisk basert på offentlige registerdata og er ikke en kredittvurdering.
Ledelse
Alle rollerStyreleder
Trude GreniDaglig leder
Berit NjargaStift tilbyr ferdig registrerte norske aksjeselskaper klare for overdragelse. Tydelig pris, dokumenter klare for signering og ryddig prosess.
Nøkkeltall
Siste innsendte regnskap (2022)
Driftsinntekter
7,4 mill.
Driftsresultat
773 tusen
Årsresultat
634 tusen
Egenkapital
575 tusen
Utgivelse av blader og tidsskrifter
HovednæringJKilde: Enhetsregisteret
Kilde: Enhetsregisteret, Brønnøysundregistrene · Sist oppdatert
Siste tilgjengelige regnskap: 2022
Opplysningene er basert på offentlige registerdata og andre tilgjengelige kilder. Enkelte opplysninger kan være forsinket eller forenklet for visning.
Kilde: Enhetsregisteret
Konsern og eierskap
Se eierskapForetak i konsernet
10
Selskaper du kanskje også er interessert i.
I nærområdet (Oslo)
Andre i utgivelse av blader og tidsskrifter i Oslo.
I samme bransje
Andre foretak innen utgivelse av blader og tidsskrifter.
Siste kunngjøringer
Viser 5 av 66 registrerte
ASOsloDatterselskap av Mentor Medier AS
Eiendomsinformasjon
0301/208/96Tomt
Andre foretak på adressen